1.1. Raspored časova:
- Definiranje rasporeda časova na temelju školskog kurikuluma i smjernica Ministarstva obrazovanja.
- Prilagodba rasporeda zahtjevima nastavnog kadra i dostupnosti učionica i laboratorija.
- Redovito ažuriranje rasporeda i obavještavanje učitelja, učenika i roditelja o eventualnim promjenama.
1.2. Izbor nastavnih materijala i udžbenika:
- Analiza i evaluacija dostupnih nastavnih materijala i udžbenika za svaki predmet.
- Saradnja s nastavnicima i stručnim saradnicima pri odabiru najprikladnijih materijala.
- Osiguravanje dostupnosti materijala za sve učenike, uključujući digitalne resurse i online platforme.
1.3. Organizacija nastavnih aktivnosti:
- Planiranje i provođenje različitih nastavnih aktivnosti, kao što su predavanja, radionice, laboratorijske vježbe i terenske posjete.
- Koordinacija s vanjskim stručnjacima i gostujućim predavačima za obogaćivanje nastave.
- Praćenje napretka učenika i pružanje povratnih informacija o njihovom radu.
1.4. Integracija tehnologije u nastavu:
- Promicanje upotrebe savremene tehnologije i informacijsko-komunikacijskih alata u nastavi.
- Osiguravanje pristupa računalnim laboratorijima, internetskim vezama i relevantnim softverskim aplikacijama.
- Obuka nastavnika za učinkovitu upotrebu tehnologije u procesu podučavanja i učenja.